Bredband
Föreningen har gruppanslutning via Bahnhof, vilket innebär att alla lägenheter har en uppkoppling på 1000 Mbit (1 Gbit) upp och ned via bredbandsuttaget. Vid problem med ditt bredband, kontakta Bahnhofs support på telefon 010-510 30 19 eller via epost på kundservice@bahnhof.se.
För att ansluta till internet: läs denna guide. (PDF)
Kabel-TV
Föreningen har serviceavtal med Comhem för kabel-TV. Vid eventuella fel på kabel-tv, kontakta Comhem för åtgärd. Information och felanmälan på telefon 90 222 eller besök www.comhem.se
TELE2 PLAY
Vår förening är anslutna till Tele2 Play och då får alla medlemmar tillgång till ett grundutbud (SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, SVT24, SVT Barn, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, Sjuan, TV8, Kanal 9, Kanal 11, TV12 samt ATG Live). Titta i din mobil, surfplatta och dator, var du vill inom hela EU.
För att ansluta sig gå in på: tele2.se/tv/play-grundutbud. Om du upplever problem vid registrering så ring Tele2 kundtjänst på: 90 222 så utför de registreringen över telefon.
Försäkring med bostadsrättstillägg
I föreningens fastighetsförsäkring ingår även bostadsrättstillägg för samtliga lägenhetsinnehavare. Vi är försäkrade i Folksam genom vår ekonomiska förvaltare Riksbyggen. Medlemmar behöver alltså inte själva teckna ett bostadsrättstillägg till hemförsäkringen. Ladda hem 2019 års försäkringsbevis här.
Facebookgrupp
Föreningen har en sida för medlemmar på Facebook. Här kan du diskutera sådant du har på hjärtat med andra medlemmar i ditt hus och i föreningen. Gruppen hittar du här.